Pre sales shopping, the aftermath: Η περίπτωση Outnet

Οι εκπτώσεις καλά κρατούν, και απ’ ότι φαίνεται πολύ επιτυχημένα , αφού οι γνωρίζοντες τον χώρο της λιανικής δήλωσαν ότι, από το πρώτο σαββατοκύριακο των εκπτώσεων, σημειώθηκαν σημαντικές ελλείψεις σε νούμερα και μοντέλα. Απ’ ότι φαίνεται λοιπόν, και παρά τις πολλές εναλλακτικές για αγορές με έκπτωση,  οι επίσημες εκπτώσεις καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την αγοραστική μας συμπεριφορά.

price tag

Η αλήθεια είναι ότι, στο προηγούμενο post, η αναφορά στην αγορά-ευκαιρία του πολυπόθητου Missoni μέσω outnet έγινε εκ του ασφαλούς, καθώς είχα ήδη παραλάβει το μαγιό, το είχα δοκιμάσει και είχα δει ότι μου έκανε και μου πήγαινε.

Αν ήμουν λίγο πιο συνεπής στην ενημέρωση του blog, θα γνωρίζατε για τον αγώνα δρόμου που έκανα για να προλάβω το μαγιό στο μέγεθός μου, για το δίλημμα ανάμεσα σε size 42 και 44, αφού τα νούμερα μου στα μαγιό μεταβάλλονται σημαντικά από brand σε brand και για τη μετατροπή της τουαλέτας του γραφείου σε δοκιμαστήριο, διότι μετά την παραλαβή του δέματος στο γραφείο, δεν μπορούσα να περιμένω να γυρίσω σπίτι για να διαπιστώσω αν το μαγιό-ευκαιρία μου είναι εντάξει.

Η περιγραφή της «οδύσσειας ενός μαγιό» οδηγεί στο εύλογο ερώτημα: είναι αρκετή η σκιά του netaporter για να δικαιολογήσει την επιτυχία ενός site online discounted αγορών, όταν η κάθε αγορά απαιτεί τόση κινητοποίηση; Σύμφωνα με τον Leon Bailey Green, συμβούλου της online fashion industry και blogger στο περιοδικό Drapers, η επιτυχία του Outnet βασίζεται ακριβώς σε αυτήν την ταλαιπωρία. Όπως μπορείτε να διαβάσετε και στο σχετικό post, ο Green θεωρεί ότι η αγωνία του «πρέπει να βιαστώ, αλλιώς το νούμερο μου θα τελειώσει» έχει δημιουργήσει αξιοποιήσιμο buzz γύρω από το Οutnet, παρότι έρχεται σε αντίθεση με τον «κανόνα» που θέλει τους αγοραστές να γυρίζουν την πλάτη σε ένα site του οποίου τα αποθέματα εξαφανίζονται μέχρι να πεις “Missoni”. Η αναζήτηση της ευκαιρίας στο outnet (το σωστό μοντέλο, στη σωστή τιμή και στο σωστό, διαθέσιμο νούμερο) προσθέτει excitement, άρα και αξία στην online αγορά. Για τον Green μάλιστα, ούτε καν το μέγεθος δεν έχει σημασία, αφού «πόσες φορές δεν έχουμε αγοράσει designer items στο λάθος νούμερο, μόνο και μόνο επειδή ήταν διαθέσιμα»

Υ.Γ1: Η ετικέτα στο μπικίνι προειδοποιεί ότι δεν πρέπει επ’ ουδενί να έρθει σε επαφή με το χλώριο της πισίνας. Μήπως είχε δίκιο η Stella που πιστεύει ότι δεν πρέπει να δίνουμε πολλά χρήματα σε μαγιό;

Υ.Γ.2: Στο προηγούμενο post αναφέρθηκα στις ευγενικές και εξυπηρετικές πωλήτριες του Juicy Couture στο Attica: να τις παρακαλέσω να παραδώσουν μαθήματα εξυπηρέτησης πελατών στο προσωπικό της MAC στην Ερμού; Αγέλαστες, απότομες πωλήτριες, έτοιμες να σου πετάξουν τη μάσκαρα στη μούρη αν υποψιαστούν ότι τους έδωσες λάθος χαρτονόμισμα

Advertisements

  1. πάντως για όλους αυτούς τους λόγους που αναφέρεις εγώ ΔΕΝ έχω καταφέρει να ψωνίσω από το outnet. (μήπως έχω γίνει μια συνειδητοποιημένη e-shopper?, lol)
    όσο για τα MAC ερμού, ούτε από εκεί ψωνίζω γιατί έχει πάντα υπερβολικό κόσμο (πηγαίνω στους Αμπελόκηπους, έχει μέσα στο χόντο)
    και φυσικά ποτέ μάσκαρα από τα MAC, είναι το πιο άθλιο προιόν που κυκλοφορούν!




Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: