Hands off!

Ξεφυλλίζοντας το τελευταίο τέυχος της βρετανικής Vogue, βρέθηκα προ μεγάλης έκπληξης: στο εξής, πρέπει να ξεχάσω οτι οι τσάντες έχουν χερούλια, ενώ  απαγορεύεται ρητά να κρεμάω την τσάντα μου στον ώμο. Αντίθετα, πρέπει να βρω ένα…χαλαρό τρόπο να την κρατάω, κάπως όπως κρατά η Keira Knightley την Chloe Elsie της (σαν απροσάρμοστο δηλαδή).

keira1

Ένας άλλος τρόπος είναι να τυλίγεις τα χερούλια γύρω από τον καρπό, και να κρατάς οποιαδήποτε τσάντα σαν clutch (στη φώτο κρατάω μια vintage κροκό τσάντα της μαμάς μου)

p4290015

Γενικά, το concept είναι να κρατάς ανέμελα μια τσάντα, σαν σακούλα του σούπερ μάρκετ

Το σκεπτικό πίσω από αυτήν την τάση είναι οτι, σε καιρούς κρίσης, το να περιφέρεις μια τσάντα ως τρόπαιο (όπως η Victoria Beckham μία από τις Hermes της) είναι δείγμα κακού γούστου. Επίσης, σύμφωνα πάντα με τη Vogue, οι παραγεμισμένες τεράστιες τσάντες δεν υποδηλώνουν πλέον fashion consciousness, αλλά νευρώσεις.

victoria-beckham-scotts-sexy-04Γι’ αυτό και γενικά, οι καινούργιες τσάντες είναι πιο διακριτικές από τις oversized statement bags-αντικείμενα του πόθου του παρελθόντος. Μέχρι εδώ συμφωνώ, με τη διαφορά οτι η επίδειξη πλούτου και τα κραυγαλέα logos δεν έπρεπε να περιμένουν την κρίση για να γίνουν συνώνυμα του κακού γούστου.

Από το recession chic όμως στο πώς υπαγορεύει η μόδα να κρατάς την τσάντα σου, έχει μεγάλη διαφορά. Δηλαδή είναι cool να μπαίνω στο μετρό, σέρνοντας την τσάντα πίσω μου, όπως ένας άνθρωπος του Νεαντερταλ τη συμβία του; Έχουν δοκιμάσει οι editors της Vogue να μπουν στο tube (οου!) αφήνοντας χαριτωμένα την καθημερινή (άρα ψιλοβαριά) τσάντα τους στον καρπό; Το καλύτερο δε είναι το σημείο που δηλώνει οτι επιτομή του σικ είναι να κυκλοφορείς με ανοιχτή (!) τσάντα, «σαν ένα πουκάμισα με ξεκούμπωτα τα πάνω κουμπιά».  Να ένα  λοιπόν που θα λατρέψουν οι απανταχού πορτοφολάδες!

ω, μου έκλεψαν το κινητό αλλά είμαι τόσο σικ

ω, αφήνω στο σπίτι το organizer, καλλυντικά κλπ. γιατί είναι ωραίο να κρατάω μια μικρή τσάντα απ’το πρωί ως το βράδυ

ω, να συνέλθουμε λίγο παρακαλώ 🙂

  1. Angie

    Πειράζει πολύ που εμένα μου αρέσουν οι τσάντες να κρέμονται από τον ώμο; Και να είναι πάντα γεμάτες χρήσιμα ή wannabe χρήσιμα πράγματα;
    (Οχι ότι απορρίπτω τις clutch ή τα χερούλια… Κάθε τσάντα έχει την ώρα της)
    Α, και χαίρομαι που η αμέλειά μου ή βιασύνη μου που με οδηγεί στο να είναι σχεδόν πάντα η τσάντα μου ανοιχτή (με αποτέλεσμα συχνά να μαζεύω το περιεχόμενό της από το κάθισμα του αυτοκινήτου) θεωρείται η επιτομή του σικ!
    Δεν είμαι απρόσεκτη λοιπόν, όπως λέει η μαμά μου. Είμαι απλώς μέσα στη μόδα!

  1. 1 stylesheet19

    […] μόδας πίσω από τη νέα παπουτσολατρεία και την απάρνηση της it bag. Η άποψη αυτή δεν είναι εντελώς αβάσιμη: ένα […]

  2. 2 Κοιλίτσες έξω λοιπόν… « stylesheet19

    […] το stylesheet19 με αυτόν τον τρόπο. Μετά τα παπούτσια και την απαξίωση της it τσάντας λοιπόν, οι ακάλυπτες κοιλιές που παρέλασαν στις […]




Σχολιάστε

